Stamine aloittaa Humbaur hevostrailereiden jälleenmyyjänä

Turku 28.3.2018

Stamine aloittaa Humbaur-hevostrailereiden jälleenmyyjänä

Turkulainen hevostrailereiden huoltoon ja korjaukseen erikoistunut Stamine aloittaa Humbaur hevostrailereiden ja varaosien jälleenmyyjänä sekä merkkihuoltajana Efolog Oy:n maahantuonnin rinnalla. Stamine vastaa jatkossa Humbaur hevostrailereiden myynnistä, varaosamyynnistä sekä huollosta suomalaisille asiakkaille.

Humbaur on Euroopan suurimpia kuljetusvälineiden valmistajia ja sen tehtaat sijaitsevat Saksassa. Kokonaistuotantovolyymi on noin 60000 yksikköä vuodessa. Efolog Oy on aloittanut Humbaur GmbH:n maahantuojana vuonna 2016 keskittyen hevostrailereihin sekä kevytrahtikoreihin. Humbaurilla on Suomessa entuudestaan vahva brändi ja laaja käyttäjäkunta hevostrailereissa. ”Jälleenmyyjäyhteistyömme hevostrailereissa Staminen kanssa tulee parantamaan kokonaispalvelua asiakkaillemme ja samalla Efolog Oy lisää panostustaan muiden Humbaur-tuotteiden osalta”, sanoo Efolog Oy:n omistaja Teemu Ristelä. ”Elinalla on asiakaslähtöinen ote liiketoiminnassaan, jonka uskon kantavan pitkälle myös Humbaur-asiakkaille.”

Stamine on vuonna 2016 perustettu hevostrailerihuoltoon erikoistunut yritys. Stamine huoltaa ja korjaa jatkossakin kaikki trailerimerkit ja mallit Humbaur-hevostrailerien merkkihuollon lisäksi. Yrityksen käyntiosoite on Turun Orikedon Kuormakadulla.

Yrittäjä Elina Rinne kokee Humbaur-trailerien jälleenmyynnin luonnolliseksi jatkumoksi hevostrailerien korjaamotoiminnalle;

”Olen jo tovin etsiskellytkin tämän kaltaista liiketoimintaa nykyisen liiketoimintani ohelle. Humbaur on laadullaan ja korjattavuudellaan sekä trailerikohtaisesti saatavilla varaosillaan selkeästi erottunut korjattavien trailerimerkkien joukosta. Yhteistyö Efolog Oy:n kanssa on ollut vaivatonta ja helppoa ja kun ajatus jälleenmyynnistä ja varaosamyynnistä tuli puheeksi, oli ainoastaan luonnollista lähteä viemään yhteistyötä pidemmälle. Pitkäaikainen kokemus hevosista ja kattava ymmärrys hevostrailereista sekä asiakkaiden tarpeista tuovat puolestani hyvän lisän Humbaur-trailereiden jälleenmyyntiin. Odotan innolla tulevaa!”

Yhteistyö polkaistaan virallisesti liikkeelle 7.-8.4.2018 Tampereen Hevosmessuilla, joissa molemmat yritykset ovat mukana esittelemässä Humbaur-tuotteita sekä palveluitaan.

Lisätietoja:

Stamine Elina Rinne +358 40 743 8487 info@stamine.fi